dilluns, 15 de setembre del 2008

CURSA FESTA MAJOR POBLE NOU

Es la primera cursa sobre asfalt de la temporada i normalment sol ser una de les mes dures ja que se solent arrastrar els excesos de l´estiu. Però aquest any es diferent, vaig acabar en molt bona forma el mes de Juliol per fer la Ultra Trail del Aneto i desprès de descarsar una setmana vaig empemdre el mes d´Agost en força. Durant aquet mes, he seguit rodant a molt bon ritme, alguns cops acompanyat i altres sol i desprès al mes de septembre he retornat als entrenaments matiners que tant bé em van a mi. Així que en aquest panorama m´he plantat al Poble Nou disposat a fer un bon temps. I així ha estat, desde el primer moment vaig sortir a molt bon ritme i anava marcan el Km en 4´03, vaig passar pel Km 5 amb 20´22´´, em trobava bé i no vaig baixar el ritme en cap moment. Els últims Km vaig intentar aguantar com vaig podre i ho vaig poder conseguir, resultat final 40´46´´ NOVA MARCA PERSONAL EN AQUESTA DISTANCIA.
Personalment estic molt content d´aquest resultat, la primera cursa de la temporada i ja he fet marca, collons!!!, estic segur que seguint aquest pla d´entrenament no tardaré en fer caure de nou esta marca, pero poc a poc que tot arrivarà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada