diumenge, 13 de desembre del 2009

Mitja de Vilanova

Nou recorregu de la mitja


Era la meva quarta participació a la mitja de Vilanova, juntament amb Gavà és la mitja que més cops he corregut. Portava dos anys parant el crono amb 1h 30m i aquest era també el meu objectiu per aquest any. Sincerament no ho tenia molt clar, tenia por de sortir molt ràpid i després pagar les conseqüències a la segona part de la cursa però estava disposat a intentar-ho.
El temps no era molt bo, ja sortint de Barcelona el cel estava totalment cobert d’uns núvols que amenaçaven pluja en qualsevol moment. I així a estat, nomes arribar a Vilanova la pluja a fet acte de presència.
A les 10,00 s’ha donat la sortida, ràpidament he intentat agafar un bon ritme i he passat el Km 1 a 4´18´´, feia molt de fred i era conscient de que avui tocaria patir una mica. A partir del Km 3 a començat a ploure i pràcticament la pluja no ens ha deixat fins al final de la cursa. Al pas pel Km 5 marco un temps de 21´20´´. Encarem la baixada fins al passeig de Vilanova, aquets any el circuit ha canviat i el recorregut passa per dintre del port. Passo el Km 10 amb un temps prou bo 42´01´´, de moment vaig molt be i vaig molt còmode amb el ritme que porto. A diferència d’altres anys aquest any no hem pujat per la rambla sinó per un carrer paral·lel fins anar a trobar la carretera direcció Cunit. Un cop allà al Km 15, he fet el tobogans d´anada i pujada amb un ritme constant intentant no perdre molt de temps. Al Km 16,50 hem donat la volta direcció Vilanova, aquí és on mes s’ha notat la millora de aquest nou circuit ja que fins el Km 20 hi havia una recta que creuava tota la població, també s’ha de dir que aquest Kms se m’han fet bastant durs ja que la pluja cada cop era mes intensa. Al arribar al Km 20 he tret les últimes forces per podré fer un temps molt semblen al dels anys anteriors i el meu esforç a tingut una bona recompensa. He pogut creua l’arribada amb un temps de 1h 30´38´´ a una mitja de 4´18´´ el Km, content però como es normal cansat i amb molt fred.M’agradaria destacar que personalment he trobat molt mes bonic i ràpid aquet nou circuit, una molt bona mitja per una ciutat molt bonica com correspon a Vilanova

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada