diumenge, 1 de març del 2009

Marató de Barcelona


Crec que la gent que hi ha pels carrers no es concient del esfors que suposa preparar una marató. En això no vull dir que la gent no valore el esfors que fem els atletes, pero crec que nomès les persones més properes als atletes són les que realment saben que és preparar una marató. Són tres mesos intensos d´entrenament, són tres mesos a una mitja de 80-90 Km setmanals, són tres mesos amb els que hem de robar moltes hores a la família. Per això avui dedico la meva nova marca amb marató 3h 18m 18s a la Mati i a la Cinta, la meva dona i la meva filla. Gràcies noies.
Dons si, avui he tornat a fer marca, tres minuts menys que l´any passat, però aquest any he patit molt, nomès hi ha una persona que sap realment el meu patiment, Xavi Capdevila “Kapi”, m´ha mimat com un fill i no m´ha deixat sol ni un momnet, fenomenal Xavi i això que la setmana passada havia corregut a València amb un temps de 2h 58´.
Negre, crec que post estar content, m´he portat bè, potser si l´ísquio m´hages respectat parlariem d´un millor temps però crec que el fet d´acabar i fer marca es prou significatiu i possa la ginda al bon entrenament que he fet.

La marató a sigut meravellosa, els carrers de Barcelona estaven plens de gent, impressionant, a sigut molt emocionant. Jo he sortit amb el Xavi i el Botxí, al Km 5 he tingut que parar, les nessesitats no perdonen, m´han esperat i això ens a obligat a compartir molts Km amb la llebre de 3h 15. Anavem bé, marcan el Km a 4´37 ´´, pasem el Km 10 amb 45´39´´, seguim marcan un bon ritme, al Km 19 el Botxí ens deixa i el Xavi i jo ens quedem sols. Passen la mitja a 1h 37´05´´, si doblem claven les 3h 15´, però soc concient que és molt difícil. Encarem la Gran Via i la Rambla Prim, girem cap a la Av Diagonal i veiem als companys del C:A. Running al avituallament. Hem faltaven 5 Km per arribar al Km 30, tota la Av. Diagonal amunt i avall, uf quina por hem feia. Al voltar a la plaça de les Glòries veig per quart cop a la Mati, la Cris, la Lourdes i els nens, aquí deixem que s´ens escapi la llebre de 3h 15´´. Vaig bé però els Km ja amb pesen a les cames, arribem al Km 30, molt guay, els companys ens animen a tope, seguim igual i al Km 33 començo a tenir molèsties a la cama, cada cop son mes grans, li comento al Xavi i hem diu que no hi pensi, paso al Arc del Triumf Km 36, vaig tocat, molt tocat, se que ja queda poc, trec forçes de on no en tinc i poc a poc em recupero. Plaça Catalunya, Catedral, Paral.lel, Km 40, això ja esta al sac, pujem Ronda i encarem el carrer Sepúlveda, els carrers estan plens i el objectiu està ja al meu abast. Finalment creuo l´arribada amb un temps de 3h 18´17´´, bé, content però molt molt cansat.

Dels companys del club m´adradaria destacar al Pedro, una “pajara” al Km 39 l´ha deixat fora del seu odjectium segur que la pròxima li sortira bé. Robin i Rafa, FELICITATS, heu consegit el vostr objectiu, sou SUB 3H. David a fet de llebre de dos compays, aixo sempre s´agradeix, molt bé el Jofre i el Jordi i el germans Perez que com el Jofre feian la seva primera marató i l´han acabada. En resum FELICITATS a tots el company del C.A. RUNNING per la vostra marató.














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada