diumenge, 21 de novembre del 2010

Km Vertical Caramella- Caro

Després de Cavalls del Vent vaig decidir guardar les bambes de muntanya i vaig decidir que fins el pròxim any ja no les treuria del armari. Mentirà, mai es pot parlar més del compte. Aquest cap de setmana les he tret per participar al Km Vertical Caramella Caro, 7 Km amb un desnivell positiu de 1363 metres.

A les 8 de matí ,recollida del dorsal al poliesportiu de Roquetes, ràpidament als autocars ens han portat fins la sortida. Abans però, 2 Km de aproximació fins arribar a la Caramella on començava realment a contar el crono. Abans de començar, he tingut dubtes amb la roba que m`havia de ficar, feia molt vent i a dalt al port es veia una cella que amenaçava pluja.

Un recorregut espectacular hem portava fins al primer avituallament, la cosa era seria i la pujada molt pronunciada, ràpidament arribo a l’escaleta, el tros mes dur de tota la pujada. Segon avituallament i de nou el vent ens castiga amb tota la seva força, m’he de posar un paravent que portava lligat a la cintura. Aquí ja veig el cim del Caro però encara falten 400m de desnivell per davant. Corro amb força fins arribar al Coll del Vicari, un coll curt però dur. Un cop superat el coll vaig pujant al dret per la carretera fins arribar a dalt de tot El Caro em rep amb una forta ventada acompanya de una gran nevada, el meu temps 1h 29m 20s. Ràpidament torno el xip i començo a baixar, la meva idea era fer la baixada corrent però el fred i la neu em treuen la idea del cap i finalment baixo amb cotxe fins Roquetes.


Desnivell de la cursa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada