diumenge, 11 de gener del 2009

Mitja de Sitges

Nomès calia veure la meva cara a l´arribada. Era feliz, estava content, molt content, potser el temps no havia estat el millor 1h 29´55´´ però les sensacions han sigut molt bones i sóc concient d´això. Falten 50 dies per la marató i crec que la preparació va bé, avui per avui el meu estat de forma es bo, crec que encara em falta molta feina però tambè crec que fins el dia 1 de març tinc temps d´acabar d´agafar aquest punt per arribar al cent per cent.
A Sitges he corregut rodejat de cracks, començan pel meu coachs, el Negre i seguin pel David, Robin, Xavi i Carles, Aixó dona gust. Tots junts hem passa pel Km 10 amb un temps de 43´15´´, la tornada cap a Sitges a sigut tranquil.la, bon ritme i anar fent. A l´entrada de Sitges hem deixat al Carles i al Negre, anavem pel Km 15. David m´ha frenat molts cops, les meves cames estaven acelerades, em trobava molt bè, el meu ritme era molt alt i encara quedaven 6 Km. Fins el Km 20 tot a seguit igual, a partir d´aquí hem tirat a tope. L´últim Km a sigut com una serie, l´he marcat amb 3´43´´, detràs meu han entrat el Robin i el David (sempre podre dir que un dia els vaig guanyar, això si, amb el seu permis).
A l´arribada tothom estava molt content, Taki de nou fent marca, Pedro amb la seva línea i menció especial per la cursa del Jordi i el Jofre, collons com apreten, molt bé nois. També destacar el meu “paisà” Martin Montori, també a fet marca a Sitges i de nou he pogut compartir una mitja amb ell. Molt bé Martin, lo teu te molt merit, de veritat xato.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada