diumenge, 24 de gener del 2010

Cursa de Sant Antoni





Tothom que avui anat la cursa de Sant Antoni ja sap que no he estat capaç de acabar la cursa. El per que? Pues molt fàcil de explicar, simplement que jo mateix no he estat capaç de creure en les meves possibilitats, així de fàcil no s’hi ha de buscar cap altra explicació, les meves cames han funcionat molt be, però avui me ha faltat la confiança que altres cops he tingut amb mi mateix, com he dit abans creure amb les meves possibilitats i dedicar-me a córrer sense pensar en res mes. No hi ha cap excusa amb la meva retirada, simplement que no he tingut la força mental d’altres curses. He parat al Km 5 i el meu temps era bastant bo per a mi, 19´30´´, a partir d’aquí tothom que hem coneix pot treure les seves conclusions. Puc assegurar que jo he tret les meves...

Així que ja que no puc explicar les meves aventures, avui dedicaré part d’aquesta crònica al nens que avui també han tingut una matinal molt i molt moguda. Sílvia, Pol, Laia, Martí, Berta, Roger, Aina, Ana, Maria i Cinta vosaltres heu estat avui el principals protagonistes de la matinal esportiva. Es clar que deixo un punt i a part per al nou integrant del grup dels nens, el Abraraw, el fill del Carles i de l´Isabel que avui hem conegut tots i que segur que ràpidament es farà un forat al mig de tots el nens. FELICITATS A TOTS PER LA VOSTRA CURSA.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada