diumenge, 26 d’octubre del 2008

Mitja Marató del Vendrell


El Vendrell a ficat les coses al seu lloc. Desprès de la mala mitja feta diumenge passat a Mollerussa i de les crítiques rebudes (je,je,je), estava obligat a fer un bona cursa al Vendrell. I així a estat, jo savia que la setmana passada havia tingut un malt dia i també savia que ara per ara ho podia fer millor, i això he fet ,fer-ho millor 1h30´13´´.
Poques coses destaca de la meva cursa , la he fet tota al costat de meu coach. Ah!!!! per cert abans de seguir amb la crònica m´agradaria comentar una cosa. Aquest any s´ha ficat de moda tenir un coach ( que ningú s´ho prengi malament) i jo no volia ser meys que ningú, així que també m´he buscat el meu coach, millor dit els meus coachs ja que jo puc presumir que en tinc mes d´un i gratis ( de moment).
Avui li ha tocat fer-me de coach al Negre i la veritat ha estat un plaer seguir els seus consells i podre compartir la mitja amb ell, puc asegurar que no serà l´última cursa. Hem sortit bé, al nostre ritme i fent el que teniem pensat fer, hem anat DESPASIET . Poc a poc anavem avançant corredors i hem passat el K10 amb 43´48´´, estavem contents. La segona part a sigut mes dura,sobre tot a partir del K18 però a falta de 3Km ja res ens podia parar el ritme. Al final jo he acavat amb 1h30´13´´ i ell amb 1h30´35´´ MOT BÈ NEGRE.
Avui m´adradaria destacar dues coses. Primer el susto que ens a fotut el MAMON del monstruo, s´ha recuperat a base de birres i pop com a de ser, nen tots els sustos com aquest. I segon destacar tres noms Taki, Robin i Pedro, el Taki ( Toni) ha fet la seva primera mitja amb 1h29´40´´ molt bè nen, el Robin 1h22´49´´ i aixoò que no t´he ADSL a casa ( coses nostres) i per últim el Pedro, tot un crack 1h20´01´´.Per 2 ´´no ha baixat de l´hora vint. Prometo no tirarte de la coleta en la próxima media.
També felicitar a tots el companys/es del C.A. Running que avui han fet podi. Jori Jorba, Pere Ocaña, Celia, Invernon i Rafa, FELICITATS NOIS/A ,així fem gran el nostre club.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada