dissabte, 5 de desembre del 2009

Cursa del Farell

Un procés gripal després de la mitja de Cognac m’havia tingut deu dies pràcticament parat, la febre amb va deixar molt xafat i m’ha costat molt tornar a la rutina dels entrenaments. Així que a Caldes no podia esperar gran cosa, simplement acabar la cursa ja era un èxit per mi.
El matí era fred i el cel amenaçava una pluja que al final no va caure. A les 10,00 en punt es va donar la sortida i ja van començar a pujar. Els dos primers Km es desenvolupen per dintre el poble i ràpidament agafem una carretera que continua pujant per fer un gir a la dreta i començar la pujada per pistes de terra. A partir del Km 4 vaig anar molt poc a poc, em costava respirar i notava el pit molt carregat a l’hora de respirar. Poc a poc i caminant algun cop, vaig arribar fins al Km 6 la part mes alta del circuit, després vaig aguantar fins que va arribar la baixada i vaig poder recuperar alguna cosa de temps. Al final vaig arribar amb un temps de 1h 6m 46s a una mitja de 5´04´´ el Km.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada