dimarts, 11 de maig del 2010

Cursa Collserola C.A. Running

Després de la marató de Barcelona les lesions no m´ han respectat gens. Primer va ser una torçada al turmell, després una lumbàlgia i si a sobre li afegim el fet de no tenir cap objectiu a curt termini, podeu imaginar que la motivació per córrer durant aquest últims dos mesos a estat molt poca per no dir pràcticament gens.
Així que la única opció que tenia a la cursa del club, era intentar fer un paper lo mes digne possible. El dissabte, quan fèiem el marcatge del circuit ja vaig veure que seria molt dura. La distància era més petita que altres anys, 6,800 Km, però el recorregut era dur, primer una baixada de mes de 3 Km i després tota la resta una pujada amb molts pocs llocs per poder recuperar. Així que vaig pensar que un bon objectiu, seria acabar la cursa sense caminar gens. I això vaig fer, primer la baixada regulant molt i molt sempre pensant en lo que faltava i després la pujada, he de dir que va ser dura, molt dura, la meva forma física a dia d’avui no és molt bona però poc a poc aniré recuperant-me, que no ho dubte ningú. Tot i això, vaig posar-me un ritme baix però constant que hem va permetre avançar a uns quants corredors. Al final el meu temps 35´05´´, ha dia de avui per mi ,molt bo.
La temporada d’asfalt està pràcticament tancada, amb l’arribada de la calor la muntanya agafa protagonisme. Totes les meves mirades tornen a estar centrades en poder acabar aquest any lo que l’any passat vaig deixar a mitges, el proper 5 y 6 d’octubre es disputarà per segon cop la cursa de Cavalls de Vent i jo serè allà a Baga per poder prendre la sortida i aquest any si podré donar la volta al Parc Natural del Cadi- Moixeró. De camí a Baga primer farem una parada als ports de Tortosa- Beseit per participa amb la nocturna de Fredes- Paüls ( 26- 27 Juny): http://sites.google.com/site/nocturnafredespauels
Després aniré fins Benasc per participar a la tercera etapa de la TryEpic (4 Juliol), concretament una marató de muntanya amb sortida i arribada a Benasc i que passa per llocs tant coneguts com Cerler o la Collada d´Ampriu: http://www.triepic.com/te2010/index.html.
Al mes de Juliol també intentaré tornar amb la Cinta i la Mati a passar un cap de setmana a Benicàssim per participar a la Pujada al Bartolo: http://www.a4pelat.com, aquesta cursa ja la vaig fer l’any 2008 i va ser molt bonica. Aquests són els meus plans per preparar Cavalls del Vent, es clar tot això convinant amb les sortides que intentaré fer el mesos de Agost i Setembre tant per Collserola com pel Garraf.
Al mes de Setembre també aniré a Bordeaux (Franca), a la regió del Medoc, allà participaré en la que diuen que és la marató mes llarga, no per la seva distància sinó pels seus avituallaments, mes de 22 en els 42,195 Km de la marató, segur que serà una marató inoblidable. I finalment a finals d’octubre, aniré a Bilbao a participar a la marató nocturna. Uff quantes curses, vaig corren a entrenar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada