diumenge, 19 d’octubre del 2008

Mitja Marató de Mollerussa

Mollerussa ha sigut la primera mitja de la temporada i he de reconèixe que no anat tot lo bè que jo esperava. Tenia pensat intentar fer un temps de hora trenta i desprès de passar pel Km 11 amb un bon crono, 45´20´´ he fet una segona part de cursa desastrosa. Per que? la veritat no ho se, però del K12 al K16 he patit molt i he marcat uns parcials desastrosos per mi, se m´ha fet mot dur corre tot sol i m´ha costat molt seguir un ritme de carrera constant. Els últims 5Km he tornat a trovar el meu ritme i he pogut arreglar una miça el meu temps final 1h 37´45s. Avui a Mollerussa he pogut compartir cursa amb Jordi Balagué, Jofre Pons i també amb un amic de Tamarit, el Martin Montori que gràcies al meu blog s´ha ficat amb contacte amb mi i molt amablement va aceptar la meva proposta de anar a Mollerussa a correr la mitja marató. Marti, ha sigut un plaer i espero comparti mes curses amb tu, per cert, ell tampoc a estat content però a quedat per davant meu amb 1h 37m 15s.
Molt bè el Jofre amb un temps de 1h 41m 02s i mes discret el Jordi amb 1h 55m 31s, no passa res, a seguir entrenant i segur que la propera setmana a El Vendrell anirà millor.
El matí ha acabat de una forma maravillosa a casa del Jofre i la Nuria on ens han obsequiat amb una boníssima fideuà i uns cargols que hem pogut compartir amb la Cristina, la Mati i tots el nens. Jofre segur que el proper any tornem, Oi Jordi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada