dimecres, 18 de març del 2009

Marató per relleus de Palafrugell


El passat diumenge vaig córrer per primer cop la EKIDEN, marató per relleus de Palafrugell i vaig tindre una bona estrena, el meu equip SELECCIÓ RUNNING va acabar la prova en segon lloc a la categoría OPEN i com diu la tradició vàrem pujar al podi per rebre el trofeo pertinent.La veritat que va ser un plaer compartir equip amb el Jordi Jorba, el Rafa, el Jesús, el Robin i el Pedro, us podeu imaginar que corrent al costat d´aquest noms és normal que el resultat sigui bo. També tinc que donar-li les grácies al meu bon amic David “el monstruo” ja que ell en va cedir el seuu lloc a l´equip, això sí amb la condició de fer un bon paper i crec que al final el vaig fer.
La EKIDEN com he dit abans, és un marató per relleus, sis concretament, 5- 10- 5- 10- 5- 7,195 Km, transcurrís per un circuit de 5 Km que surt de l´estadi i agafa l´autovia de Calella de Palafrugell fins passada la segona rotonda, allà es gira i tornem cap a l´estadi


Jo concretament vaig correr el cinquè relleu, era de 5 Km, el meus companys havien fet tots uns temps molt bons així que jo no podia fallar. I això vaig fer, vaig sortir amb força i pensant que 5 Km passent molt ràpit. Els dos primers Km els vaig fer per sota de 4´, anava molt bé i en trobava fort, el 3 Km se´m va fer més dur, al donar la volta el vent bufava de cara i em va costar agafar el ritme un altre cop, però ràpidament al veura que feia aquest Km una miça mes lent vaig apretar de valent els últims dos, en concret l´últim el vaig marca en 3´35´´ arribant a tope i esprintant com és normal en mi i fent crec un bon temps, 19´21´´.

Ja només faltava que el nostre “campió de Catalunya de Marató”, el Sr. Rafa Villalva fes l´últim relleu i creuès la línia d´arribada en un temps total de 2h 42´05´´, segona posició en la categoría OPEN. Quan m´ho van dir em va fer molta il.lusió, era la primera vegada que guanyava un trofeo i la meva cara reflexiva la felicitat del mom,ent. Después durant el dinar el president del club, Josep Maria Queralt em va donar la copa per mi, aixo sí, amb el consentiment de tot l´equip, i com podeu imaginar això encara em va fer molta més i.lusió. GRÀCIES NOIS.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada