dilluns, 1 de desembre del 2008

Cursa del Farell

Segueixo corrent amb un objectiu encara llunyà però fix, la maratò de Barcelona. Aquest cop la parada a sigut a Caldes de Montbui i per a participa a la 16è Cursa de Muntanya de Farell. El temps assolit al finalizar la cursa amb fa veure que de moment les coses van bé i la preparaciò està sent la correcta, puc dir clarament que els meus coachs estan fen una molt bona feina. Vam arribar a Caldes sobre les 8,35 AM, feia molt fred però al menys el sol començaba a sortir i això feia que la temperatura poco a poc s´anes recuperant una mica. Desprès de celebrar en petit comité el 40è aniversari del nostre bon amic Robin, vam fer un caferet i ràpidament cap a la feina.

A les 10,00 AM en punt es donava la sortida, nomès comencar ja anavem pujan suau però cap amunt. Ràpidament vam deixar els carrers i el asfalt per endiosarnos al bosc per un camí de terra que s´anava enfilant. Poc a poc però sense parar vam arrivar a Torre Nova al punt Km 4,3, a partir d´aquest i fins arrivar al Turò de la Torre Roja Km 9,300 els camins son uns puja i baixa constan, un terreny treça cames. Aquí pujant aquest turò, vaig passar una petita crisis però rapidament hem vaig recuperar i vaig podre afrontar la llarga baixada final amb garanties. Vaig baixar molt ràpid i no parava de avançar corredors fins arrivar al PARC DE CAN RUIS on era situada l´arrivada, al final un tmps de 56´20´´, content però tambè cansat. Ara a seguir entrenant i a tornar a la competició el proper dia 14 per fer la mitja de Vilanova.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada