dimecres, 17 de desembre del 2008

Mitja de Vilanova i la Geltru

Les coses sembla que vam bé, desprès de dies bastant durs (sopars, dinars i esmorzars) vaig anar a Vilanova una miça amoïnat, no sabia si podria aguantar bé el ritme per acabar la mitja amb un bon temps. El meu coach, m´havia donat una consigna molt clara, volia que corres pendent del pulsometre i sempre oscilan entre 150 i 160 pulsacions/minut. Havia sentit molts cops això però jo mai havia corregut així, he de dir que fins el Km 16 vaig cumplir les seves ordens a la perfecció però desprès em vaig desmadrar una miça i les pulsacions van pujar fins 170 en alguns moments.
Aquest cop vaig anar en Robin, Jordi, Jofre i Manel, allà vam trovar a Toni. Al arrivar a Vilanova feia molt fred i el termómetre del cotxe marcaba 4 graus. A les 10,00h es donà la sortida, unes voltes per la part alta i ràpidament camí del passeig Marítim. Allà al costat del mar feia vent, desprès vam encarar rambla amunt on era el Km 10. El vaig passar amb 42,10, el meu ritme era bo i amb trovaba bé.
Desprès d´unes voltes per alguns carrers, sortim a la carretea per fer una recorregut d´anada i tornada pel mateix lloc. De nou al Km 18 tornem a entrar a Vilanova. A partir d´aqui vaig patir bastan fins a l´arribada, els Kms s´hem van fer durs però eren els 3 últims i tenia que acabar com fos. Vaig acabar amb un temps de 1h 30´15´, content, això tambè ho va ratificar el meu coach desprès d´una trucada telefònica.
De la resta de companys, destacar al Taki, tot un crack 1h 26´57´´, el Robin seguéix amb la seva linea, intratable ( i això que´m va dir que va patir), Jordi i Jofre molt bè i per últim Manel ( el famos MP3 a tornat), que torna a aproparse´m perillosament. El tindre que controlar de prop.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada