dimecres, 2 de febrer del 2011

Mitja de Barcelona

A la mitja de Barcelona l’objectiu era molt clar, s’havia de superar el temps realitzat a Sitges. Així que sense tenir que pensar, vaig decidir sortir un altre cop al costat del Txema per intentar seguir el seu ritme i complir el meu objectiu. Sortida molt ràpida, al passar per Plaça Catalunya el Pedro s’ uneix a nosaltres, passem el Km 5 amb 20’30’’, com va passar tres setmanes abans a Sitges al Km 8 veig com Txema va mes ràpid que jo i poc a poc amb quedo darrera d’ell juntament amb el Pedro. Abans d’ arribar al Km 10 cau un aiguat “tremendo”, a part quant vaig agafar el Power Gel de la butxaca em cau a terra i he de parar a recollir-lo. En aquell moment fa molt fred i l’aigua cau a bots i barrals, passo per Km 10 amb 41’22’’. Entre aquest Km i el 16 el meu ritme disminueix una mica, marco cada Km amb uns 10seg mes. A partir del Km 16 les meves cames tornen agafar un bon ritme i fins el final de cursa marco tots el Km per sota de 4’05’’, just a l’arribada puc contactar de nou am el Txema. Temps final 1h28’00’’, objectiu complert i el mes important, vaig acabar la cursa amb molt bones sensacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada