dimarts, 28 de setembre del 2010

Mitja del Somontano

Temps de pas

Ja fa molts dies que el meu cap esta pensant en Cavalls del Vent, però aquest cap de setmana he fet un petit parèntesis per participar a la Mitja Marató del Somontano.
L’únic objectiu que tenia per aquesta cursa era el de acumular Kms a les meves cames, tenia molt clar que el temps era el de menys així que des de la sortida havia decidit anar amb la llebre de 1h 45´. Si he de dir la veritat, poca estona vaig durar al seu costat, sembla que tothom volia fe aquell temps i al Km 2 vaig decidir posar-me una miça mes enrera. Anava a ritme tranquil tal com havia previs, així que vaig passar pel Km 10 amb un temps de 50´30´´. A partir d´aquí vaig decidir augmentar una mica el meu ritme poc a poc així que vaig començar a marcar Kms per sota de cinc. Vaig fer una segona part del recorregut molt bona, marcant molts Kms a 4´03´´, a 3 Km de l’arribada vaig avançar al grup que anava a 1h 40´, finalment vaig entra a meta amb un temps de 1h 38´10´´, com he dit abans el temps es el de menys però em quedo amb les bones sensacions de la segona part de la mitja. Per cert, un plaer compartir de nou mitja amb Martin i Jose Ricardo.
Diumenge encara vaig tindre forces per fer una sortida de 2 hores per les muntanyes de Tamarit.
Falten nomes quatre dies per que ens troben a Baga amb el Jordi, Botxi, Taki, Pedro, Txema, Iñaki i Xavi. Sembla que farà bon temps i també sembla que les meves cames estan fortes, esperem que tot vagi molt be i en pugui convertir en un Finisher de Cavalls del Vent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada