dilluns, 2 de gener del 2012

San Silvestre de Binefar


Un cop més acabo l’any corrent, encara que aquest cop la cursa ha sigut molt curta. 2,560 Km, quasi podríem dir que més que una cursa ha sigut una sèrie. Però realment m’ha anat molt bé, venia d’uns dies de descans obligat degut a una periostitis tibial a la meva cama esquerra i que després d’ unes sessions amb el fisio sembla que ja estic recuperat.

Quedarà per al meu record la Sant Silvestre de Binefar ja que ha sigut la meva cursa número 100 des de que fa ja quasi dotze anys vaig córrer la meva primera cursa al Barri de Sant Antoni.




D’aquesta Sant Silvestre esperava poca cosa, simplement confirmar que ja estic totalment recuperat de la meva periostitis. A la sortida, una cinquantena de corredors , entre ells destacar la presència de Carlos Oriach, (millor esportista veterà de la província d’ Osca), i finalment guanyador de la prova.






Personalment com he dit abans ha sigut més una sèrie que una cursa i el meu temps final ha sigut de 9’44’’ a una mitja de 3’48’’ el Km i quedant amb la vuitena posició de la classificació general. FELIZ ANY NOU A TOTHOM.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada