divendres, 18 de febrer del 2011

Mitja de Gava


Era l’última cursa abans de la marató i la meva idea era fer-la el mes ràpid possible i això es lo que vaig fer. Aquest cop vaig sortir bastant ràpid, vaig passar per al Km 5 amb un temps de 19’47’’, vaig tindre que baixar una mica el ritme per passar el Km 10 amb un temps de 40’25’’. La segona part de la cursa fins al Km 15 vaig seguir bastant be, vaig passar amb un temps de 1h01’18’ pel Km 15, quatre segons mes ràpid que fa dos anys quant vaig fer marca. Però els últims Kms no vaig poder córrer per sota de 4’10’’ i aquí vaig perdre la oportunitat de baixa la meva marca, al final 1h 27’ 05’’ nomes 1’ 07’’ mes lent que feia dos anys. En resum molt content ja que a tres setmanes de la marató la meva forma és molt bona. Ah per cert, als últims 500m encara vaig tenir forces per fer un sprint i vaig poder avançar algun company (ell ja sap qui es), prometo no fer-ho mes... fins la propera es clar, jajajaja. Un petonet Txema i gràcies pels teus entrenament matiners.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada