divendres, 28 d’agost del 2009

10 Km nocturns de Barbastro

Mirant, mirant per internet vaig veure que el dissabte 22 hi havia una cursa a Barsbatro. Era un 10 mil y servia de preparació per la Mitja Marató del Somontano que es disputa a finals de Setembre. Així que aprofita’n que anava a passar el cap de setmana a Tamarit, vaig trucar a Martin per veure si em volia acompanyar. La veritat que no vaig tenir que insistir molt, ràpidament la seva contestació va ser que si.
Durant l’estiu no entrenat molt, he sortit algun dia esporàdicament però cap sortida ha passat dels 10 Km i sempre per muntanya, he aprofitat molt mes per fer sortides amb bici de muntanya i això m’ha permès mantindrem mínimament en forma.
El pacte amb Martin era clar, fer la cursa tranquils, molt tranquils i emprendreu com un entrenament mes.
A la arribada a Barbastro, el termòmetre marcava 32 graus, molta calor. M’havia descuidat carga el meu GPS així que moments antes de prendre la sortida en vaig quedar sense bateria, el fet de córrer sense crono no m´agrada gens, m´adrada controlar els meus parcials Km a Km.
A les nou en punt la sortida, varem sortir molt enrederits, però ràpidament ens vam fer lloc i vam agafar un bon ritme. El pas per el Km 1 va ser en 4´20´´, molt ràpit però sembla que´m trobava a gust. Al passar pel Km 2 vaig veure que Martin es quedava uns metres, jo hem veia be i vaig pensar en aguantar aquest ritme. Feia molta calor i al completar la primera volta al circuit Km 5 el meu temps era de 21´56´´. Tenia els meus dubtes si seria capaç de seguir amb aquest ritme però estava disposat a intentar-ho, sincerament abans de començar no tenia gens clar el temps que seria capaz de fer. La segona volta va se calcada a la primera, vaig tardar uns 28´´ mes i finalment vaig creuar l’arribada amb un temps de 44´24´´. Molt be, estava content, vaig recuperar-me molt rapit i el temps hem semblava bo, mes tenint en comte que com he dit abans durant l’estiu havia entrenat poc, es clar que no es el meu millor 10 mil, però també es clar que al mes d’agost fa molta calor i les meves cames no estan com al mes de gener. Martin va entrar amb un temps de 47´01´´ i amb un cansament a sobre molt fort, es nota que també li falta molt entrenament.
Martin ja saps un plaer compartir de nou cursa amb tu i espero que´ns podem retrobar a la mitjà de Mollerussa i treure’m la espineta del any passat, ja, ja, ja.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada