diumenge, 25 de gener del 2009

Barri de Sant Antoni 10 Km


El fet de baixar de 40´en un deu mil, era algo que´m feia molta il.lusió però també era algo que no tenia gens clar. Tothom ho donava per fet menys jo, però també he de dir que molt dins de mi sabia que podia fer-ho. I això he fet, he baixat el cap i he començat a córrer del Km 0 al 10 i amb un sol pensament, baixar dels 40´.

De la cursa poc puc dir, he sortit darrera del Negre i del David, quan el Negre no ha pogut el David m´ha fet la feina, sense cap dubte, ells són els culpables del meu èxit. A partir del Km 7 m´ha costat molt seguir, anava cansat, molt cansat, però aquí els anims del David han pogut mes que´l meu esgotament, fins i tot a 500m de l´arribada he estat a punt de parar- me, però una gran esbroncada a fet impossible el meu desig. En resum, uns primers 5 Km en 19´39´´ i el segons en 19´50´´i en total 39´29´´a una mitja de 3´57´´el Km, el primer cop que faig una cursa per sota de 4´el Km. Puc asegurar que a sigut tota una satisfacció nois . ESTIC CONTENT.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada