dimecres, 27 de maig del 2009

Cursa del Corte Ingles

Després de quasi vint dies sense entrenar, aquest passat diumenge vaig participar a la cursa popular de El Corte Inglès. Si no recordo malament és el segon cop que participo en aquesta cursa, que per cert encara que no ho semble, és molt dura i aquest dia en concret va fer molta calor.
A les 9,30 del matí es donava la sortida, encara que els corredors amb xip tenim preferència, a l´ hora de sortir, ràpidament es van anar afegin gent a la calçada central de Passeig de Gracia des d´una i altra banda. En un tres i no res em vaig trobar rodejat de moltíssima gent, uns caminan, uns altres amb el cotxet del nen, altres amb el gos, un caos total.
Jo, personalment estic content de la meva participació, vaig fer tota la cursa al costat del Negre i alguna estona amb el Botxi. Des de la cursa del club (26 d´Abril) sol havia pogut entrenar tres o quatre dies. Vaig correr la cursa a una mitja de 4,21 el Km i la veritat que vaig acabar cansat, molt cansat, la baixada des de l´estadi i sobre tot el carrer Floridablanca se´m
van fer molt llargs, al final vaig arribar a Plaça Catalunya amb un temps de 47´52´´. Una de les coses mes emocionants de la cursa va ser la volta que vam donar a l´Estadi Olímpic.Es el primer cop que corro per dins de l´ Estadi i la experiència ha sigut molt xula.
Avui m´agradaria envia un últim i molt emocionant record a la meva cunyada Pili. El passat 11 de Maig ens va deixar, la seva va ser una cursa que ha durat 15 mesos i puc asegurar que no es va aturar ni un moment, es més, em consta que fins l´últim moment va estar lluitant contra aquest maleit càncer que avui per avui seguéix sent molt difícil de superar. Tant la Mati, com la Cinta, com jo et trovarem molt a faltar. Fins sempre Pili.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada