dimarts, 27 d’octubre del 2009

Mitja del Vendrell

Diumenge al Vendrell vaig fer la primera mitja de la temporada. La veritat es que estic content de com va anar, sense cap dubte aquest any encara em falta molt rodatge, arribava aquesta mitja amb nomes un tirada de hora trenta i a un ritme baix..
Molt dels meus companys havien decidit muntar una grup per fer 1h 30´, la veritat que ganes no hem faltaven d’apuntar-me però era conscient que patiria molt i vaig decidir anar una miça mes lent i intentar fer 1h 35´. Mentres fèiem el cafè, el Jose Luis Paez
es va apuntar per anar en mi, millor sempre vas mes tranquil si vas acompanyat.
A la sortida com és normal van anar molt ràpit, els primers Km els vam fer quasi tots plegats, vaig passar el Km 4 amb 16´02´´, a partir d´ aquí vaig veure que avui per avui no podia seguir aquest ritme i vaig decidir baixar una mica. Al Km 5 ja marco 21´20´´ i al Km 10 amb 45´10´´. També he de dir que entre el Km 9 i el 13, vaig tenir un baixon molt fort, desprès poc a poc vaig tornar agafar el ritme i a partir del Km 15 vaig tornar a marcar molts Km entre 4´10´´ i 4´25´´. Recordo que l’any passat a la primera mitja a Mollerussa també vaig patir un petit baixon a mitja cursa, imagino que es la falta de Km a les meves cames. Però com he dit abans en vaig recuperar molt be, inclús els últims 3 Km vaig avançar alguns companys del club que m’havien passat. Al final vaig arribar amb un temps de 1h 35´20´´, perfecte era el que jo volia fer, això si havia patit molt i molt però també crec que això es bo i t’ajuda a creixe com a corredor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada