dimarts, 8 de maig del 2012

Cursa C.A. Running

Segurament després de veure com havia acabat el meu turmell a la Trail de Barcelona, el més prudent era descansar. El fet de fer el últims 12 Kms amb un turmell molt tocat va fer que els lligament intern del meu genoll esquerre patís més del compte, en resum, una sobrecarga a la zona afectada. Per aquest motiu, el més prudent, hagués sigut no participar en la cursa del club, però estava decidit a provar i en el cas de tenir una petita molèstia , deixar-ho corre.

Dia gris i un cel amenaçant pluja constantment ,però finalment es va aguantar i no va caure ni una gota. Com cada any molt bon ambient al Forat del Vent tant per caminar com per córrer. A les 8,30 AM sortida i com és habitual ràpida baixada de tres Km. Durant aquesta baixa no vaig notar cap molèstia al genoll ,però quant va arribar la part plana del circuit les molèsties es van anar incrementant a cada moment, així que sobre el Km 4 vaig decidir parar i acabar la cursa caminant. Realment algo que abans de sortir hem podia imaginar però que sempre tens la esperança de que no arribe a passar. Que hi farem ,ara toca descansar fins que el meu genoll es recuperi del tot.