diumenge, 3 de març del 2013

Mitja Marató de Montornes


Després de la bona mitja que havia fet a Barcelona feia 15 dies,avui  a Montornès tenia el objectiu  de baixa el temps del passat dia 17 de febrer, 1h 29’20’’. Però no sempre es podem assolir els objectius marcats i això és lo que m’ha passat avui.
En cap moment, a diferència de Barcelona, he agafat un bon ritme de cursa. Pràcticament a partir del Km 4 m’ ha costat molt mantenir-me per sota de 4’10’’ el Km, de seguida m’he adonat que avui no era el meu dia i he decidit fer el que pugues i aguantar el que se,n venia a sobre.
Abans d’arribar a la Roca del Valles, Km 13, m’ha passat el grup de 1h 30’, els he deixat passar i he intentat mantenir-me darrera d’ells. Tal i com anaven passant el Kms, he vist que s’anaven allunyant, jo he seguit a lo meu i al final he pogut arribar amb un temps de 1h30’59’’. 
Pràcticament tota l’alegria que tenia després de la mitja de Barcelona, ha quedat una mica oblidada avui a Montornès, vull pensar que ha sigut un mal dia i que segurament el proper 17 de març a la marató de Barcelona tot sigui diferent, correr a Barcelona hem motiva i amb el carrers plens de gent encara més.

Pròxima cursa diumenge 17 de març, marató de Barcelona