dijous, 24 d’abril del 2014

Cros de muntanya Can Caralleu



El dissabte 5 d'abril vaig participar en la catorzena edició del Cros de muntanya de Can Caralleu.
Feia tres setmanes que no entrenava, en concret des del dia 16 de març, dia que vaig acabar l’ Ultra Trail de les Fons. Després de pràcticament quatre mesos preparant aquesta ultra, el meu cos i les meves cames em demanaven a crits un descans. Així que em presentava a Can Caralleu amb la intenció d'acabar la cursa i gaudir una vegada mes de la serra de Collserola.
Un circuit diferent al de l'any passat amb 13,4 km i un desnivell positiu de 510 metres en una matinal totalment estiuenca.
Al final vaig poder fer millor el temps que vaig fer l'any passat i acabar el cros amb 1h.23 '30''.
Pròxima carrera, Trail de Sant Esteve de Palautordera amb 27km i un desnivell positiu de 1526 metres l'1 de juny.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada