diumenge, 31 d’agost del 2008

THE NORTH FACE ULTRA-TRAIL DU MONT-BLANC

Per primer cop des de que vaig crear aquest blog, avui faré una crònica d´una cursa en la qual no he participat, l´UTMB . Que per que? Dons perquè dos bons amics meus han participat i perquè gràcies a ells jo vaig tenir la sort de fer la ULTRA TRAIL DEL ANETO i acabar-la. Sense cap dubte els seus consells van ser imporantissims. Avui la crònica és per vosaltres, Xavi i Txema. Nens, us l´heu guanyat a pols. He de reconèixer que des de divendres a les 18,30h he estat seguint l´UTMB amb tanta il.lusió com si jo fos allà corrent. M´he portat més d´una bronca de la Mati, això si carinyosa “ una altre cop al ordinador!!!”.

Em vaig portar un ensurt dissabte al matí quan vaig veure que ja no anaven junts, però un SMS de la Mª Angels em va tranquilitzar. Anava controlan tots els temps practicament en directe ja que l´organizació tardava segons en penjar-los a la web. Però a la tarda vaig veure que alguna cosa no anava bé, ja feia mes de 3h que Txema havia passat per la Fouly i no arribava a Champex. Vaig surtir de casa pensant el pitjor, al cap de 1h vaig tornar i vaig veure que tot seguia igual, una trucada a l´Enric va confirmar els meus dubtes, merda!!!, el genolls no havia aguantat, amb va saber molt greu, jo sabia il.lusió que li feia al Txema aquesta cursa. No passa res, com molt bè va dir ell “genons nomès en tenim dos i l´UTMB es fa tots el anys" . Però encara quedava el Xavi, sense fer cap soroll a les 21,54h es plantava a Champer. El diumenge al matí vaig veure que ja era a Catogne i a les 12,45h rebo el millor SMS de tot el cap de setmana XAVI JA ÉS A CHAMONIX, FELICITATS CAMPIÒ!!! Han sigut 166 Km en 42h 14m 43s. Gràcies al Txema hem pogut veure la entrada del Xavi amb el seu fill a través del blog.
Aquest a estat el meu seguiment del vostre repte l´UTMB. Le fet des de Barcelona i us puc asegura que he patit i he gaudit tant com vosaltres. Gràcies Xavi i Txema i tambè gràcies Mª Angels, Júlia i David per la vostra informació.

Tambè m´agradaria resaltar la participació de la gent de l´UEC de Tortosa, tant a la PTL com a l´UTMB i a la CCC, FELICITATS NOIS I NOIES.

I per últim la meva felicitació al guanyador de la prova: KILIAN JORNET que va parar el crono en 20h 56m 59s, ha batut el record de la prova. Aquest jove de la Cerdanya a fet que en l´UTMB és parlé amb català. FELICITATS KILIAN.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada