diumenge, 21 de desembre del 2008

24 hores d´atletisme a Can Drago

Aquest cap de setmana he tingut l´ocasió de participar en un gran repte, 24 HORES D´ATLETISME EN PISTA, organizat pels amics corredors.cat i també d´aquesta forma colaborar amb la marató de TV3. Havien moltes proves amb les quals es podia participar prèvia inscripció, jo personalment he tingut la sort de formar part del equip que el C.A. Running va presentar per els relleus de 24 hores per equips. Han sigut 24 hores molt emocionants i plenes d´atletisme del bó.Molts companys han participat a les diferents probes , però sense cap dubte els grans herois han sigut els que han estat des de les 12,00 del dissabte fins les 12,00 hores del diumenge corrent i donant voltes a la pista d´atletisme de Can Dragó.
Com he dit abans, jo he tingut la sort de formar part del equip del meu club, el C.A.Running i el dissabte vaig podre correr entre les 18,00 i 19,00 hores i fer 31 voltes a la pista de Can Dragó, tot un plaer, de veritat.
Un dels moments més bonics del cap de setmana va ser el podre compartir uns pocs metres de una de les meves voltes al costat de un del millors ultrafondistes d´ Espanya, ell ha participat 5 cops a una de les proves mes dures que hi ha avui en dia, la Marató de Sables i sempre acabant entre els 10 primers. Segur que ja sabeu de qui estic parlant, el gran JORGE AUBESO MARTINEZ, ademes al acabar la competició vaig podre intercanviar algunes impresions amb ell. TOT UN PLAER JORGE.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada