dimecres, 16 de setembre del 2009

Cursa de Viladecans 10 Km

Aprofitant que aquet cap de setmana era a Can Amat vaig decidir apuntar-me a un 10 mil que es feia el dia de la Diada a Viladecans. La veritat que era una cursa que es disputava molt a prop i pràcticament no tenia que perdre mes de deu minuts amb el desplaçament. Crec que aquestes curses a començament de temporada van be per anar fent Km i poc a poc acostumar el cos a un ritme molt mes alt desprès dels excessos de l’estiu. En cap cas buscava fer un bon temps, és molt aviat per intenta a apropar-me als temps del any passat, però si buscava fer un temps digne.
A la sortida hi era el Negre i el Alfredo amb el seu fill Alex. Un altre cop minuts abans de començar la cursa, el meu GPS es va tornar a quedar sense bateria com ja hem va passar tres setmanes abans. Així que vaig sortir sense cap referència de temps, crec que això em va fer perdre una mica el cap i anar un xic mes ràpid als primers Kms. Quants vaig passar pel Km 5, un fort dolor al costat amb va fer parar i reposar una mica fins recuperarme. Ràpidament vaig intentar torna al meu ritme per recuperar el màxim temps possible, al final vaig arribar amb un temps de 45´45´´, un temps un xic superior al que havia fet tres setmanes abans amb un altre deu mil, això si aquest de Viladecans havia sigut molt mes dur, hi ha molts tobogans i pràcticament a mitja cursa tens un Km de pujada per un camí de sorra. Bo també el temps que va fer el Negre 43´13´´ i molt be el Alfredo acompanyant al seu fill Alex amb un temps de 49´00´´.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada