dilluns, 9 de maig del 2011

Cursa C.A. Running

Dos objectius m’havia marcat de cara a aquesta cursa. El primer intentar quedar entre els deu primers de la classificació general i el segon fer tota la cursa sense caminar gens.
Molt content puc dir que he aconseguit els dos objectius.
Estava clar que a la baixada tenia que conservar bé les meves forces i a partir del Km 4 quan començava la pujada és on tenia que intentar mantenir un ritme constant sense parar ni un moment. I exactament això es el que vaig fer, baixada controlada i pujada a un ritme constant i sense parar en cap moment. Això hem va permetre avançar alguns corredors i arribar amb un bon joc i el que és mes important, un temps fantàstic per mi 45’17’’.
Com he dit abans molt content amb el resultat i amb les sensacions, crec que em trobo en un bon moment de forma i vaig a poder demostrar-ho la propera setmana en la Ultra Trail de Barcelona.
Desprès de la cursa com cada any un bon esmorzar amb tots els companys del club i amics, queda demostrat un cop mes que la cursa del club és un dels actes socials mes importants de l’any.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada