diumenge, 16 d’octubre del 2011

10 Km Club Natació Sabadell


Ni sabia que volia fer ni era conscient del que podia fer,així he anat a Sabadell .Justament el dia abans, vaig notar un altre cop les molèsties a la part externa del genoll dret, a la zona denominada “ pata de ganso” on es junten els tres tendons del genoll.
Tampoc tenia cap referència d’aquesta cursa, però ràpidament durant l’escalfament he pogut comprovar que de plana no tenia res, mes aviat hi havia molts llocs on feia pujada.
Sortida una mica estranya ja que teníem que passar per sota un pont amb la conseqüent baixada i pujada, passo el Km 1 amb 4’10’’. El Km 2 el marco molt més ràpid, 3’52’’, tots dos pit amunt però de moment vaig aguantant bé el ritme. Enfilem una baixada molt llarga per després girar dos cops a la dreta i tornar a passar l’arc de sortida. Seguim pujant fins fer un gir a l’esquerra i baixar i pujar la rambla de Sabadell. Els últims Kms vaig molt cansat però veig que tinc força suficient per a marca un bon temps. El David feia estona que s’havia quedat i vaig seguint l’estela del Negre fins arribar a Km 8 més o menys, allà veig com em comença a treure un quants metres, no molta distància però suficient com per que no pugui fer l’esforç d’arribar a la seva altura. Els últims 200 metres pit amunt trec les forces del fons del meu cor, i més quan vegi que es possible baixar de 40’, tanco el ulls, apreto les dens i marco l’últim Km en 3’37’’. Meravellós, creuo l’arriba darrera el Negre, ens separen mil·lèsimes de segons, temps final 39’59’’, ni en el millor dels meus somnis hagués pogut pensar que en el mes d’octubre faria un 10 mil en menys de 40’. Km a Km:


1 Km- 4'10'' 6 Km- 3'58''
2 Km- 3'52'' 7 Km- 3'48''
3 Km- 3'49'' 8 Km- 4'00''
4 Km- 4'16'' 9 Km- 4'17''
5 Km- 4'08'' 10 Km- 3'37''

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada