diumenge, 17 d’abril del 2016

Trail de les Ermites


Trail de les Ermites 26 Km, 1500 metres de desnivell positiu. Olesa de Montserrat. No hi ha gens pitjor que presentar-te en una cursa de muntanya d'aquestes característiques sense pràcticament haver entrenat. Error i molt gran per la meva banda, tenia l'opció de fer la curta, 12 Km i 500 + però avui tenia ganes de sofrir i demostrar-me a mi mateix que podia fer-ho.

M'havien avisat, era una cursa dura amb un terreny molt tècnic i sincerament així ha estat. Hem d'afegir a tot això la calor que hem hagut de sofrir durant tot el dia i el més important i penós, la mala previsió de l'organització a l'hora de muntar els controls, tres d'ells estaven sense aigua, totalment esgotada. Amb els preus que paguem actualment per les curses i amb la previsió de temps que hi havia això és inacceptable.

Al final m'he pogut sobreposar a tots aquests problemes i creuar la línia de meta amb un temps bastant bo per mi, 4 hores 02 minuts 34 segons.
La setmana que ve a Sant Boi de Llobregat, 24 Km i 1500 positius seguiré amb la preparació de cara la Ultra Lavadero.

Però abans, cal entrenar dur asfalt. El proper 22 de maig haig de córrer la marató de Copenhaguen i a dia d'avui em falten molts km per poder fer-la sense sofrir molt. Realment tinc tres setmanes de molta feina. Encara hi ha temps.
 


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada