diumenge, 12 de març del 2017

Ultra Trail de les Fonts


Les coses no surten sempre com un vol. Et prepares amb molta il·lusió i sacrifici pensant en el teu gran objectiu i al moment decisiu, zasca, et fallen les forces i les coses no surten sempre com un esperava.
Tènia marcat aquest cap de setmana en la meva agenda com a primer objectiu de l'any, Ultra Trail dels Fonts.
Aquest any, no ha pogut ser, el dissabte vaig haver de lluitar contra un enemic massa dur i que finalment em va vèncer, la calor. Poc abans d'arribar al Km 40 i amb mes de 200 metres positius les meves cames van dir prou. Una llàstima.
Em vaig trist per no aconseguir-ho, però també content pel cap de setmana compartit amb la gent de la UEC. Veure la cara de felicitat de tots els finisher ha valgut la pena.
Xavi, Paco, Pere, Carles, Belen, Agusti moltes felicitats. Sergi, Jaume, Isa ho intentarem de nou el proper any? Segur que si.
Amb quedo amb aquests moments, lo millor del cap de setmana a Xerta.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada