dimarts, 19 de novembre del 2013

Carta que vaig enviar a l'organització de la mitja marató de Sant Llorenç Savall


Bona nit 

Hem dic Fernando Zurita Vidal i ahir, vaig participar a la mitja marató amb el dorsal número 6. Tot anaba molt bé, estava disfrutant molt de la cursa fins una mica abans d'arrivar al tercer avituallament. Lamentablement una estrabada al meu tormell esquerra hem va deixar fora de cursa. Un cop arribo a l'avituallament, la gent que hi havia ràpidament es preocupent pel meu estat i hem deixan el reflex per veure si podia continuar. Segueixo una estona però veig que es impossible continuar, tinc la marató del Montseny el dia 10 de novembre i considero que seguir es una imprudencia.  
Aixi que torno a l'avituallment i li comunico al responsable que he d'abandonar la cursa degut a l'estrabada del tormell. No tinc cap queixa de com hem van tracta, al contrari, és van preocupa per mi en cada moment, però em va sorprendre que quant li vaig preguntar si em podien portar a San Llorenç, digues que no, que no hi havia cap vehicle i que l'únic que podien fer era avisar a l'ambulància i després esperar fins que passes l'últim corredor de la marató i ells hem portarian al poble, sincerament ho vaig trobar molt raro. Finalment una noia que hi havia allà mateix hem va dir que si esperava que passes un company que estava fen la cursa, ella mateixa me aproparia al poble. I aixi va ser. 
Un cop al poble, el meu tormell estava molt inflamat i practicament no podia caminar, anava descalç, amb la bamba a la mà i un dolor horroros. Vaig entra per l'arc de arrivada però vaig avisar que estaba fóra de cursa i sol volia tornar el xip, cap problema, ningu hem va dir res però tampoc ningu és va precupa pel meu estat. Vaig entrar a la plaça, plena de gent, i vaig anar fins al final on era la megafonia per preguntar pel metge i per si algú em podia auxiliar.  Van passar de mi completament i hem van indicar on era l'ambulància. Tot sol vaig tornar a creuar la plaça i vaig puja pel carrer en busca de l'ambulància. Si es cert que els nois que feian els massatges hem van preguntar si podien fer algu per mi, però com podeu imaginar en aquell moment nomès volia algu que hem calmes el dolor i podre inmovilitzar el meu tormell. El nois de l'ambulància hem van veure arribar coix i practicament arrosegan-m'he. Vosaltres creieu que per un moment van fer un gest per ajudar-m'he? Pues no, fins que vaig arribar no van moure ni un dit, vergonyós.Un com allà, jo mateix nomès volia que em inmovilitzessin el turmell, ho van fer però la veritat que no hi van possar molt interés. 
La meva pregunta és: 
Aquest és el servei que l'organització tenia per als corredors? 
Us recordo que per correr en una cursa de muntanya si no estàs federat, has de pagar una assegurança per la cursa, cosa que em sembla bé, però crec que el servei que vau donar ahir no era el més encertat, es clar que estic parlan del servei mèdic, no dels altres serveis que eren bons. 
Res més a dir, simplement espero que preneu nota i de cara a l'any vinent pogueu millorar aquest servei. Jo per la meva part us puc assegurar que tornaré, la cursa és molt maca. 
Salutacions
 
 
 
 
La resposta de l'orgatnització aquesta:
 
 
Hola bona nit. 
Gracies perl ainformacio, ho tindrem en compte alhora de parlar amb l'empresa de les ambulancies...
 
 
Res més a dir, cadascu pot treure les seves propies conclusións
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada