dilluns, 3 de novembre del 2008

Cursa de l´Amistad


Falten nomès 8 dies per la primera gran cita de la temporada, Behobia- Sant Sebastià una cursa de 20Km i segons m´han contat i he pogut llegir tant dura i exigent com expectacular. Així que´ls meus coachs (aquesta setmana li a tocat a Carles i David) m´han preparat un entrenament a l´altura de l´ocasio i que millor que una de les curses mes boniques i mes antigues de la nostra ciutat, una cursa que creua Barcelona a l´ample, de Montjuïc al Tibidabo, la CURSA DE L´AMISTAD XVIII MEMORIAL FRANCESC MATES.
A les 7 del mati deixo el meu cotxe al Mervellé (als peus de la meva ciutat) , am recull Robin i rapidament cap a les tres ximeneies, deprès de una petita espera arriva David, ens canviem i volant cap al castell. Arrivem cinc minuts abans que comenci la cursa, amb el temps just per fer-nos una bonica foto a la porta del castell. La sortida molt tranquil.la, Robin i Pedro surten ràpit i per darrera sortim Carles, David i jo. Anem tranquils i "despaciet", la cursa te 16Km i es bastant dura. Baixem Montjuïc, pujem el carrer Entença, pujem Sarrià i arriven al baixador de Vallvidrera, alla perdo el contacte amb Carles i David pero sempre conservo la referència visual.

Al pasar per Vallvidrera em trobo bè i el meu ritme es bo, vaig pujan i avançant corredors fins arribar a la falda del Tibidabo, els últims 400m una baixada on les cames pateixen tota la pujada acumulada. Al final arribo al lloc 39 amb un temps de 1h 18´21´´, bon temps per mi. Per devant un gran Robin al lloc 10e, el Pedro 18e, Daviel el 31 i Crles el 35.
Finalment el temps respeta la cursa, de baixada cap al cotxe ens cau un xàfec d´aigua impresionat però tenin el cotxe a prop i no hi ha problema (jejeje).
Acabem com sempre amb un bon esmortzar. Ara cal esperar a el proper dia 9 a Sant Sebastià, intentare fer la cursa al costat dels meus coachs, Negre, Carles i David, segur que la feina serà meva per seguir-los però puc asegurar que ho intentaré.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada