dilluns, 22 de febrer del 2010

Mitja de Gava

Era conscient que repetir el temps d’any passat seria molt difícil, però també volia intentar fer-ho el millor possible. Avui per avui no estic tant fi com l’any passat i això a l’hora de córrer es nota molt, així que tenia clar que la meva cursa havia de ser molt controlada i sobre tot no córrer molt al principi i desprès esfonçar-me a la segona part.
Vaig sortir amb el Rafa i el Jordi, la seva intenció era de córrer a 4´10´´. Vaig anar molt be amb ells fins al Km 10 just al donar la volta a Castelldefels, allà vaig veure que poc a poc ells dos s’escapaven, no podia seguir el seu ritme. Per moments en va fer por quedar-me sol però ràpidament en vaig saber sobreposar i trobar un ritme adequat per poder anar avançant sense problemes. Sincerament estic content per que vaig ser capaç de mantenir tota la segona part de la cursa a un ritme constant i no hem vaig esfonçar en cap moment. Anava mirant els meus parcials per podré baixar de 1h 30´pero els Kms 17 i 18 hem van sortir una mica mes lents i això es va fer notar al temps final. Vaig creuar l’arribada parant el crono en 1h 30´14´´. No és dels millors temps que he fet a una mitja, es mes aquest temps ja el vaig fer fa dos mesos a Vilanova, però com he dit al començament aquets any no tinc la “frescura” que tenia l’any passat.
Només cal mirar aquesta gràfica comparativa entre els temps d´aquets any i els de l’any passat, els números parlen sols.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada