diumenge, 21 d’octubre del 2012

10 Km marató del Mediterrani


He tingut un mes de setembre molt  dolent. Primer vaig haver  de recuperant-me de la meva estrebada al turmell esquerre i després una lumbàlgia hem va deixar tres setmanes més fora de combat, per aquest motiu hem vaig perdre la primera cursa de la temporada, un deu mil al Prat de Llobregat.
Així que pràcticament amb una setmana d’entrenament poc podia esperar de la primera cursa de la temporada, els 10 Km de la marató del mediterrani .El temps anunciat era bastant dolent, pluja i vent que finalment no s’arriba a complir, però això sí , hem tingut una humitat molt alta i alguns llocs per on passava la cursa estaven plens de bassals d’aigua.
La sortida a sigut molt lenta ja que  havia molta gent, tots el corredors de la marató, mitja marató i deu mil. Per aquest motiu m’ha costat una mica agafar el ritme de la cursa. A mi personalment ja m’ha anat bé ja que era una incògnita el temps que podia fer. Fins el Km 5 he anat bastant bé, he passat el Km 5 amb un temps de  21’ 32’’, molt ràpid. La segona part de la cursa he hagut de baixar una mica el meu ritme , inclús hi hagut un moment que he tingut una mica de flat però ràpidament m’he recuperat. Al final he acabat amb un temps prou bo 44’22’’.
A dia d’avui falta molt per entrenar i poc a poc segur que aniré agafa’m la forma. Pròxima cursa diumenge 11 de novembre a Camp de l’Arpa, també un 10 mil.