dimecres, 23 de gener del 2013

Cursa de Sant Antoni


La meva participació a la cursa de Sant Antoni d’aquest any la resumeixo en una sola paraula , fracàs, així de rotund i clar.

Tenia ganes de fer una bona cursa i intentar el sub 40, els entrenaments havien estat enfocats amb aquest objectiu però un cop més he pogut veure que tot s’ha quedat amb un intent. Un cop més m’he adonat que he d’aprendre, les meves cames funcionen a la perfecció però el meu cap a dia d’avui no sap aguantar el patiment quan és necessari.

Al passar pel Km 5 i veure el temps, 20’07’’, hem vaig adonar que la segona part de la cursa seria un calvari total. I així va ser, al final al creuar l’arribada el meu crono marcava 42’40’’.

No hem quedo aquí i seguiré entrenant per millorar aquest temps i també les meves marques.

Propera cursa, Mitja Marató de Granollers, diumenge 3 de febrer.